Три телеканали викриті в нехтуванні українською мовою

Maxnet.ua

Нацрада з питань ТБ і радіо виписала грошові штрафи трьом телеканалам супутникового мовлення. Приводом для цього стало неналежна присутність української мови в наданому аудиторії каналів контенті.

Як зазначається відомством, штрафам піддалися телеканали «ДАЧА», BOLT і EPOQUE. За результатами моніторингу Нацради було виявлено, що вони не дотримуються присутності української мови в телеефірі, передбаченої чинним законодавством.

Розмір штрафу становитиме 5% від збору за ліцензією, що для супутникового ТБ еквівалентно сумі майже в 20 тисяч гривень.

Всі процедури моніторингу проводилися влітку поточного року. З’ясувалося, що BOLT використовував менше 75% україномовного контенту від потрібних норм. У телеканалу «ДАЧА» ці показники дорівнювали 56% -58%, в залежності від періоду доби. EPOQUE показав від 24% до 37% використання української мови в своєму ефірі.

Телеканали належать столичним компаніям «Дорослі канали» і «Корисне ТВ».

Україна Реалії – найактуальніші новини України
Дякуємо за Ваш інтерес до «Україна Реалії»!
Микола Ткачук

Додатково

Ваш коментар буде першим

Залишити коментар

Ваш email не буде показано.


*